Bursa-Muş Kültür Evi
Muş İlder 8.Olağan Genel Kurulumuz dernek üyelerimiz,dost ve hemşerilerimizin katılımıyla gerçekleştirildi.Gündem maddeleri kapsamında; divan kurulunun seçimi ve yapılan konuşmalar ardından Dernek Başkanımız Sayın Mehmet Akif Bingöl güven tazeleyerek yeniden Muş İlder Yönetim Kurulu Başkanımız seçildi.Yeni Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile;
Bireysel değil toplumsal,
Menfi değil müspet,
Protokole değil sahaya,
Temsiliyete değil samimiyete,
Vitrine değil gönüllere....
İlkeleriyle yapılan hizmetlerimizi artırarak büyütmeye; kıymetli üyelerimiz,dost ve hemşerilerimizle devam ediyoruz inşaallah.
Genel Kurulumuzda Divan Başkanlığını Yürüten Sayın Ali Özcan'a Divan Üyeleri Sayın Mehmet Veysi Tutkun Sayın Mesut Şehitoğlu ve Sayın Mehmet Türker'e; katılım ve destekleriyle bizleri onurlandıran tüm dernek üyelerimiz,dost ve hemşerilerimize teşekkür ediyoruz.
#MuşİlderBirİyilikHareketidir
